Για τα ταξίδια των ανέμων…

Και ξανά, κάθε εμπόδιο σε καλό…

Τι είναι ο άνθρωπος, τι είναι ο άνθρωπος… Που ανέκραζε και ο Παρλαπίπας, ο φίλος του Αντωνάκη Κοκοβίκου. Πραγματικά, είναι απορίας άξιον, πώς κατάφερε το πολεμικό κλίμα αυτών των ημερών, να τρυπώσει και μέσα στους χώρους μας. Και να γίνουν παρεξηγήσεις και ανακατώματα, που απλά δεν θα έπρεπε να γίνουν.
Μαλιοκούβαρα, και παρεξηγήσεις. Μα για ποιο λόγο ? Δεν μου αρέσει η γνώμη κάποιου ? Μπορώ απλά να το δηλώσω, αλλά σεβόμενος πάντα την άποψή του. Δε μπορώ να διεκδικήσω το δίκιο, αν το έχω αποπέμψει εν θερμώ.
Κατόπιν των γενικών εξελίξεων, νομίζω, ότι η προγραμματισμένη για την Παρασκευή συνάντηση, δε μπορεί να λάβει χώρα. Πρώτον, γιατί η κατάσταση στο κέντρο δεν ξέρω αν το επιτρέπει, και δεύτερον, γιατί ο φιλικός καφές μπορεί να καταλήξει σε … μαχαιρώματα 🙂
Ας ηρεμήσουμε φίλοι, ας δεχτούμε τις "άλλες" απόψεις, και μετά βλέπουμε……..
 
 

15 responses

  1. EL NIONIO

    Δηλαδή.."παίρνω το καπελλάκι μου και φεύγω.."?όπως θα έλεγε και ο Αντωνάκης…

    09/12/2008 στο 19:09

  2. Aeolos

    E, όχι ακριβώς, αλλά … Φίλε Νιόνιο, είσαι για μάθημα τάβλι ? (κατά το "έχω και κότερο, πάμε μια βόλτα ?")

    09/12/2008 στο 19:19

  3. ποκαχόντας

    αν αναφερεσαι στο ιστολογιο που εβαλα….θα σου πω οτι εγω ειμαι σταρατη κ εχω μαθει να τα λεω εξω απο τα δοντιαοπως ομως θα ειδες οτι ολες οι αποψεις ειναι δεκτες….το συμπληρωσα αλλωστε οτι το ιστολογιο δεν το εβαλα για να μπειτενα κατηγορησετε…..αλλα για να υπερασπιστειτε….αν θεωρειτε οτι εχω λαθος…οσο για την συναντηση αν μπορειτε να πατε….θα ηθελα πολυ να ερθω….αλλα αν εγω ειμαι το προβλημα…απλα ειμαι εκτοςκαι συνηθως [αποψη μου] τα μαχαιρωματα….γινονται απο πισω….εγω παλι προτιμω παντα καταπροσωπο…..αυτα φιλε μου ελπιζω να μην σε κουρασα

    09/12/2008 στο 19:25

  4. Evelyn

    Αιολάκο μου….δεν δημιουργείται κανενα πολεμικό κλίμα εδω μεσα…..πολεμικό ΥΠΗΡΧΕ ήδη αλλά δε το βλέπουν πολλοί…η Τόμμυ μονο την ειρήνη έχει στο μυαλό της, την ηρεμία και επιτέλους το τέλος στο ξεκατίνιασμα…που ξερω πως το θες κι εσυ…Γράφεις: "Δεν μου αρέσει η γνώμη κάποιου ? Μπορώ απλά να το δηλώσω, αλλά σεβόμενος πάντα την άποψή του."Τι γίνεται όμως αν κάποιος δεν σέβεται την άποψη σου; Κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια; Αντί λοιπόν να υποννοείς πως η Τόμμυ δημιουργεί πολεμικό κλίμα…γιατί δε συμμετάσχεις κι εσυ στον ερχομό του ειρηνικού κλίματος; Αυτό όμως δε γίνεται με υπεκφυγές ουτε διπλωματία….και ξέρω πως για να μην κακοκαρδίσεις κανέναν μιλάς πολύ διπλωματικά….εσυ αποφασίζεις αν θα χρησιμοποιήσεις πάλι τη διπλωματία σου η οχι….Φιλιά!!! ♥

    09/12/2008 στο 19:46

  5. Aeolos

    Δεν σχολιάζω κανέναν συγκεκριμένα, επωνύμως. Απλά, στενοχωριέμαι . Πολύ. Και όταν συμβαίνει αυτό… Εξαφανίζομαι. Ή απλά, δεν εμφανίζομαι. Τουλάχιστον, όχι σε κάποια συνάντηση. Θα πετάξω γι’ αλλού… :(( Να έχετε μια γλυκειά και ειρηνική νύχτα όλοι σας…

    09/12/2008 στο 21:08

  6. iannis

    Τελικα Αιολε πιστευεις οτι ο φιλικος καφες θα καταληξει σε μαχαιρωματα;Λαθος !!!!Πιστευω οτι εκεινοι που ειναι μεσα στον χωρο για να κριτικαρουν τον καθενα μας…για να αισθανονται οτι ειναι καποιοι,(ειναι και αυτο μια μορφη ψυχοθεραπιας),ουτε που θα σκεφτουν να ερθουν γιατι πισω απο την ανωνυμια τους ειναι αυτο που δειχνουν!!Αν πεσουν ομως οι μασκες,τι θα ειναι;Προτεινω λοιπον να μην αναβληθει η συναντηση,και να γινη…αν φυσικα μας το επιτρεψουν οι συνθηκες…και οποιος θελει ας ερθει!!!!εξαλλου δεν περιμενουμε και ολο το spaces…Θα ερθει εκεινος που πραγματικα εκτιμησε καποια πραγματα στον ανθρωπο με τον οποιο συναναστρεφεται και ανταλασσει αποψεις!!!! ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ……Οποιος θελει…ας ερθη!!!!!!

    09/12/2008 στο 22:25

  7. Ερατώ

    Σα να είχα δίκιο τελικά και δεν μου αρέσει αυτό! Κρίμα να αλλάζουν τόσο εύκολα οι αποφάσεις. Σα να έχει δίκιο ο Γιάννης …

    09/12/2008 στο 23:13

  8. ποκαχόντας

    ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ…ΑΠΛΑ ΔΗΛΩΣΑ ΟΤΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ…ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΕΚΤΟΣΑΙΟΛΕ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ…ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝΑΥΤΑ [ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕΣ]…ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕΣ Κ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ….ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ ΤΙΜΗ ΣΟΥΑΛΛΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΜΜΑΛΙΑΣΜΑ….ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ……ΣΧΩΡΑΜΕ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΛΕΩ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ…ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ….ΚΑΝΕ ΤΟ ΕΙΛΙΚΡΕΙΝΑ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΖΗΤΗΣΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ….ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    09/12/2008 στο 23:24

  9. EL NIONIO

    Τελικά να έρθω η να μην έρθω έχω και φωτογράφηση γυμνός απο τα αυτιά και πάνω…να ξέρω να την αναβάλω

    10/12/2008 στο 04:42

  10. Angie

    χαχαχαχα αν δεν γίνει ο καϊφές (που λέει και η θειά η Παναγιώτα) να με το πείτε για να κλεισω θέση για τη φωτογράφηση του Νιόνου (προσφέρομαι για βοηθός ενδυματολόγου χι χι χι)Καλημερούδια

    10/12/2008 στο 06:22

  11. katabran

    τι ωραια τι καλα…παλι σας γκαντεμιασε το katagrinian blog!Νιονιο θελω να δω τα αυτακια σου οσο τιποτε αλλο!Αιολε γερα με τσαμπουκα!καλημερα…απο μακρια κι αγαπημενοι!

    10/12/2008 στο 08:11

  12. Lady of Avalon

    Από την ντομπροσύνη της ΤΟΜΜΥ χορτάσαμε… Οταν πρωτομπήκε στο χώρο που δεν ήξερε κανεναν ήρθε και μου έβριζε τον Mr.Smith ανώμαλο λέει γιατί δεν συμφώνησε με την καταχώρησή της και την πήρε από τα μούτρα… Και μετά αφού είχε πει τα μύρια όσα πίσω από την πλάτη του τον έκανε και φίλο!!Να τη βράσω εγώ τη ντομπροσύνη αυτή…

    10/12/2008 στο 12:13

  13. Aeolos

    Ωωωπ ! Θα σας παρακαλέσω, να τσακωθείτε σε άλλο αχυρώνα. Φίλη ΤΟΜΜΥ, δεν υπερασπίζομαι κανέναν. Δεν είναι δική μου δουλειά. Και αν έχετε κάποιες παρεξηγήσεις μεταξύ σας, παρακαλώ να τις μεταφέρετε έξω από το χώρο μου. Κι εσύ το ίδιο Μίνα.Φίλη Καταιγίδα, οι γνώμες αλλάζουν όταν υπάρχει λόγος. Η συνάντησή σας, μπορεί να γίνει κάλλιστα χωρίς εμένα. Δεν έχω κάποιο copyright στο θέμα της συνάντησης. Επομένως…Θα πρέπει να ξέρετε, ότι σας αγαπώ όλους. Όλοι έχετε ομορφιά μέσα σας. Όπως και ελαττώματα. Ως φυσιολογικοί άνθρωποι. Απλά, δε μπορώ να βρεθώ κάπου, που θα πλανάται στην ατμόσφαιρα μια σκιά. Ακόμη κι αν δεν ακούσω τίποτε κακό.Συμπαθάτε με, μα θέλω ηρεμία. Δεν έχω τίποτε με κανέναν, το αντίθετο μάλιστα.Κάντε μου τη χάρη, και βρεθείτε, να τα πείτε. Μα υποσχεθείτε μου, ότι θα είστε "καλά παιδιά".Να είστε όλοι σας καλά…ΥΓ: Δεν είχα σκοπό να γράψω κάτι, μα νομίζω ότι παρερμηνεύτηκα …😦

    10/12/2008 στο 14:17

  14. katabran

    abra katabra na εξαφανιστει το μισος και ο αλληλοσπαραγμος!συγνωμη Αιολε…αλλα θα θεσω ενα τελεσιγραφο αν και δε με νοιαζει…στα απ αυτα μου που λετε και σεις οι αντρες!δεν παει ρε γυναικες αυτο που κανετε!δεν ειναι για τετοια δουλεια το space μας τα νευρα!την επομενη φορα που θα το κανετε θα στειλω τους κουκουλοφορους!μα τον Μανιτου…αυτο ειναι εθισμος!προσεχτε το!

    10/12/2008 στο 18:25

  15. ποκαχόντας

    ΑΙΟΛΕ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ…..ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΟΜΑΙ….ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙΣΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΑΣ….ΦΙΛΑΚΙΑ

    10/12/2008 στο 19:26

Σχολιάστε

