Για τα ταξίδια των ανέμων…

Mια όμορφη παρέα…

Δεν θα περιγράψω με λεπτομέρειες την παρέα, που συναντήθηκε χτες το βράδυ, όταν οι λέξεις απέκτησαν πρόσωπα. Αυτό το έκανε εξάλλου, πολύ εύγλωττα η Τόμμυ. Θα πω όμως σε γενικές γραμμές, ότι ήταν μια πάνγλυκια παρέα, από ανθρώπους που χαμογελούσαν και συζητούσαν. Που ίσως να πήγαν στο ραντεβού, λίγο μουδιασμένοι. Αλλά ενώθηκαν σε μια ομήγυρη, όπου το κέφι και η ουσιαστική επικοινωνία, έδειξαν ότι το Spaces είναι εκτός των άλλων, και μια πραγματική κοινωνία – όχι μόνο εικονική.
Να ευχαριστήσω το "μπαρμπα Θωμά" Τόμμυ, που τα οργάνωσε όλα τόσο όμορφα και που μας πρόσφερε τις πιο γλυκές ΙΟΝ που έχω φάει ποτέ. Ίσως, επειδή περιείχαν πολλή αγάπη…
Σας παραθέτω μερικές φωτο σε άλμπουμ. Η επιθυμία κάποιων, να μην περιληφθούν στη δημοσίευση, ήταν -φυσικά- σεβαστή.
ΥΓ: Η Βασιλική και η Παναγιώτα, σκέτες γλύκες ! Σαν τις μαμάδες τους…
 
 
 
Tόμμυ, Κωνσταντίνος και Σόνια. Καταπληκτικοί και οι τρεις τους !
 
 
                  
 
Μία κούκλα !                                                                      Κι άλλη μία κούκλα !
 

Γεωργία και Δέσποινα. Μάλλον δεν περίμεναν το φλας μου. Υπέροχες…

 

Γεωργία, Παντελής, εγώ μετά του κοριτσιού μου, Γιάννης (Βάνιας), Τόμμυ. Παρεάκια …

Παντελής (ο αγαπημένος της παρέας) κι εμείς, με τον γλυκύτατο Βάνια (ένα περιβόλι…) 

Βασιλική, Παναγιώτα και Τόμμυ. Δύο υπέροχα παιδιά (κόρες Γεωργίας και Τόμμυ)

Οι ψυχές της παρέας : η Τόμμυ και ο ( ασύλληπτος! ) Κωνσταντίνος…

     

Από τέτοιους γονείς, μόνο καλά παιδιά . Δύο κουκλίτσες !                                  Μια υπέροχη μορφή …            

28 responses

  1. ποκαχόντας

    αιολε εσυ μας τις παραθετεις ….εγω γιατι δε τις βλεπω;;;χαχαχα ξερω ειμαι ανυπομονη…ενα απο τα πολλα κακα μου βεβαιως-βεβαιως…αναμεσα κ στα καλα μου …..χαχαχα

    20/12/2008 στο 21:13

  2. sonia

    …"οταν οι λεξεις απεκτησαν προσωπα"…απεκτησαν πιο μεγαλο νοημα για μενα εδω μεσα…Οσο για τις σοκολατες του Θωμα…ειναι παντα ιδιαιτερως γλυκιες…(εχω φαει κι αλλες…χιχιχι)Ευχαριστουμε που ηρθατε!!!!!

    20/12/2008 στο 21:19

  3. sonia

    Τωρα καταφερα να τις δω!!!! Να με σχολιασω! Στη πρωτη μαλλον…φταρνιζομαι????Δε μπορω να με καταλαβω…Στη δευτερη,κι αφου τα εχω πιει λιγο…ΛΙΓΟ….εχω ελαφρως αλλαξει χρωμα…ειχατε δικιο!Θεουλη μου…Το γαρδομποαρνακι…που πανω πανω ακρη εχει μαρουλι…????…αυτο αποτελει παρελθον…Αιολε ειναι τελειες!!!!!!!!!!🙂🙂🙂

    20/12/2008 στο 21:28

  4. ποκαχόντας

    ΥΠΕΡΟΧΕΣ-ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ-ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ…..ΕΣΥ ΚΑΛΕ ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΟΛΥ…..ΜΕ ΤΗ ΣΟΝΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΝΤΡΑΣΤ…ΜΑΥΡΙΔΕΡΗ ΕΓΩ -ΑΣΠΡΙΔΕΡΗ ΕΚΕΙΝΗ….ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ….ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ [τωρα δεχομαι ευχαριστως να με φωτογραφισεις…χαχαχα]Κ ΣΤΟ ΠΑΝΤΕΛΗ ΒΕΒΑΙΩΣ-ΒΕΒΑΙΩΣ….ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ

    20/12/2008 στο 21:31

  5. ποκαχόντας

    σονια χαχαχχα…τι εκανε το γαρδομποαρνακι;;που πηγε΄΄όεο

    20/12/2008 στο 21:34

  6. survivor

    Ποιος τη χάρη του Κωνσταντίνου! Ανάμεσα σε δύο ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ!!!!!ΤΟΜΜΥ ευτυχώς που έπινες και την μπύρα που μου αρέσει!!!!Όλοι με το κινητό στο χέρι βρε παιδιά; Άντε και σε άλλα με υγεία!!!!!

    20/12/2008 στο 21:34

  7. sonia

    Για το γαρδουμποαρνακι?Κουβεντα???…🙂

    20/12/2008 στο 21:34

  8. ......................

    Εδω και μια ωρα βαραει συνεχεια το τηλεφωνο και μου ζητανε να τους κλεισω αεροπορικα εισητηρια , »»’σταματηστε να δημοσιευτε φωτογραφιες με το αεροδρομιο EL – Konstantinos »»», μου εχουν σπασει τα νευρα.

    20/12/2008 στο 21:41

  9. .

    Το γαρδουμποαρνακομαρουλακι ανηκει οντως στο παρελθον…..Ενω ο Κωνσταντινος ειναι απορροφημενος στην τεχνολογια…

    20/12/2008 στο 21:45

  10. Aeolos

    Ε, σας παίδεψα λίγο, αλλά τις καταχώρησα. Πραγματικά, αξίζετε πολύ περισσότερες…

    20/12/2008 στο 21:46

  11. Aeolos

    Σόνια μου… Απλά, ήσουν σκεπτική. Και με ενέπνευσες …

    20/12/2008 στο 21:47

  12. .

    Γιατι βρε Κωνσταντινε…Αυτο ειναι γοητιεα και πειρα…Α τωρα ειδα και τις αλλες..Μπραβο στο φωτογραφο…

    20/12/2008 στο 21:49

  13. survivor

    Α! Βλέπω βάζεις συνέχεια κι άλλες Αίολε! Μπράβο, καλά κάνεις…..Οι κορούλες πάντως είναι ΚΟΥΚΛΙΤΣΕΣ! Να τις χαίρονται οι μαμάδες τους!!!Απ’ό,τι βλέπω , μόνο ο Παντελής δεν έχει….φαρδιά χωρίστρα ! Χαχα!!!!Να ‘στε όλοι καλά, πάντα ν’ανταμώνετε και να ξεφαντώνετε……..

    20/12/2008 στο 21:55

  14. ποκαχόντας

    εμεις σε παιδεψαμε αιολε…και ειδικα εγω που ειμαι ανυπομονη…..σε ευχαριστουμε πολυεκει που ειναι τα κοριτσακια μου …εγω ειμαι σα μπουμπουκα παραφουσκωμενη……λες να φταιει το γαρδουμποαρνακομαρουλακι …που μολις εχω καταβροχθησει ….ανελεητα;;

    20/12/2008 στο 21:56

  15. ποκαχόντας

    ΒΡΕ ΚΙΚΗ …ΧΑΧΑΧΑ ΣΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΙΑΡΟΣ….ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    20/12/2008 στο 21:58

  16. sonia

    Φωτογραφος και.."θεματα" αξιζουν ολοι συγχαρητηρια!!! Εγω παλι…προσευχομαι???(Θεε μου…ας μη φαει το τελευταιο γαρδουμπακι ο Θωμας!!!!χαχαχααα) Οι μικρες κυριες…απιθανες!!!Μπραβο Αιολακο μας!Ευχαριστουμε!!!!!!

    20/12/2008 στο 22:02

  17. ποκαχόντας

    σονια μου γλυκια αν ηξερα οτι το ηθελες τοσο πολυ θα στο αφηνα να το φας εσυ το γαρδουμποαρνακι…..χαχαχα

    20/12/2008 στο 22:06

  18. sonia

    Μα εγω φταιω???Ηταν τα πιο ωραια γαρδουμπακια που εφαγα!!!χιχιχι!!!

    20/12/2008 στο 22:10

  19. sugar

    Καλε τι ομορφη παρεα ειναι αυτη??? μπραβο σας παιδια παντα τετοια…να ειστε καλα..και να περνατε καλα!!!Αιολε εισαι καταπληκτικος φωτογραφος!! ολοι ειστε καταπληκτικοι….να χαιρεστε και τα ομορφα κοριτσια σας!!!ωραιες στιγμες..να ειστε ολοι καλα!!!αχχχ αυτα τα γαρδουμπακιαααα…….χαχαχχαχαχχα!!!

    20/12/2008 στο 22:19

  20. Aeolos

    Επομένως, η πρόσκληση για όποιον πιστό προσέλθει, είναι ανοιχτή σε οποιαδήποτε επόμμενη συνάντηση… :)Επίσης, έχω να πω, ότι για ένα κούτελο ζούμε, γι’ αυτό και το δικό μου είναι τόσο βαθύ (το βαθύτερο όλων, για την ακρίβεια)… :))

    20/12/2008 στο 22:37

  21. ΓΕΩΡΓΙΑ

    μπραβο στην παρεα….μπραβο και στον φωτογραφο……ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

    20/12/2008 στο 22:39

  22. Aeolos

    Εμ, Γιωργία μου, γι’ αυτό μπήκαν οι φωτογραφίες. Για να ζηλέψετε ! χαχαχα !

    20/12/2008 στο 22:42

  23. Τσουκνιδιτσα

    ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    20/12/2008 στο 22:48

  24. Georgia

    ενα μεγαλο μπραβο Αιολε….πολυ ωραιες φωτογραφιες…….ευχαριστουμε πολυ !!!!εγω οπως ειπε και ο κωνσταντινος εχω τα χαλια μου……καλα ο παντελης μεσα σε μια νυχτα ασπρισε..??? ….ειδες παντελη μου η πολυ παρεα με γεροντους τι κανει??????? ασπριζουν τα μαλλια…χαχαχαχα. οι κουκλες μου ειναι οπως παντα υπεροχες…… ολοι οι αλλοι ειναι απλα ομορφες κ ομορφοι….. μπροστα τους…. ο βανιας οπως παντα γλυκος…..ακολουθει ο αιολος και η γυναικα του ενα υπεοχο ζευγαρι…..κωνσταντινος απαιχτος απλα…….σονια πολυ γλυκια κ τρυφερη…… τους ευχαριστω ολους που μου εδωσαν την ευκαιρια να περασω μια ομορφη βραδια….δε ξεχνω τη ζτενη τον αντρικο της και τη φοβερη δεσποινα….που το φλας δεν αναψε…….και δεν ειναι σε εμφανηση τα προσωπα τους….ενα μεγαλο ευχαιστω φιλαρκια μου!!!!!

    20/12/2008 στο 22:52

  25. iannis

    Καλημερα στην παρεα!!!!τωρα μπηκα στο σπιτι…και μπηκα να δω…..Ωραιες φωτογραφιες….Τι με ηθελες ρε Αιολε να με παρεις φωτογραφια….χαλασα την ποζα…χα χα χα ..Αντε και στην επομενη συναντηση!!!!φιλακια σε ολους….

    20/12/2008 στο 23:15

  26. ποκαχόντας

    καλως το βανια μας….ελπιζω να εκενες πολλες αναισθησιες σημερα….χαχχαγεωργια μου εχεις απολυτο δικιο ….ο παντελης σπρισε μεσα σε ενα βραδυ…χαχαχχα

    20/12/2008 στο 23:31

  27. demima

    Μπράβο σας , παιδιά! πολύ χαρούμενη παρέα..οπτικοποιήθηκε το spaces μέσα από το φακό σου, Σωτήρη!

    21/12/2008 στο 15:27

  28. close in living

    …και ο φακός δείχνει την αλήθεια!!!!!…..άπαιχτοι όλοι σας!!!!!…πάντοτε χαμόγελο από καρδιάς!:)))

    23/12/2008 στο 20:10

Σχολιάστε

