Για τα ταξίδια των ανέμων…

Kαλά Χριστούγεννα σε όλους !…

Φίλες και φίλοι, επειδή όπως σας έχω ξαναπεί, δεν είμαι ιδιαίτερα καλός σε θέματα πρωτοκόλλου και ως εκ τούτου, δεν ξέρω αν δύναμαι να επισκεφθώ όλους τους χώρους για ευχές (είναι εξάλλου πρακτικώς αδύνατο, γιατί αυτές τις μέρες έχει λιώσει ο φακός μου και το σώμα μου…), σας τις δίνω από εδώ.
Σας τις δίνω όμως, μέσα από την καρδιά μου και όσοι με γνωρίζουν λίγο παραπάνω, ξέρουν ότι το εννοώ. Και εύχομαι, Υγεία, Ειρήνη κι Αγάπη σε όλο τον κόσμο, γνωστό και άγνωστο. Πάνω από όλα όμως, ας αδειάσουμε το μυαλό μας, από άσχημες σκέψεις και ας χαλαρώσουμε λίγο. Το ξέρω, ότι δεν είναι για όλους Χριστούγεννα, ας μη νιώθουμε όμως ένοχοι γι’ αυτό. Προσωπικώς, δεν δύναμαι να αισθανθώ διαφορετικά. Θέλω όμορφες εικόνες στη σκέψη μου, απωθώ οτιδήποτε άσχημο. Δεν είναι δικαίωμά μου ?  Νιώθω … Τoo old for that shit ! …..🙂
 
 
 
 
Πολλά φιλιά σε όλους !!!

9 responses

  1. ποκαχόντας

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΙΟΛΕ….ΤΕΛΟΣ ΟΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ..[τουλαχιστον για τις γιορτες]ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΑΡΕΣΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑΚΙΑ…ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ-ΑΓΑΠΗ-ΕΥΤΥΧΙΑ……..ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ…

    23/12/2008 στο 17:17

  2. markos

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΟΥΡΙΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΝΑ ΠΝΕΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ .

    23/12/2008 στο 19:09

  3. EL NIONIO

    Φιλαράκο ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑΥγεία,Αγάπη..τα καλύτερα σε σένα και στην οικογένεια…Το Respect είναι το τραγούδι με το οπόιο διέπρεψα σε Karaoke στο γάμο του ξαδέρφου μου..με γυαλί ηλίου αλα Blues Brothers.όσο για το τελευταίο σου ρητό"We’re not too old for this shit…we’are willing it not to happen..say it with me Roger"Martin Riggs…..

    23/12/2008 στο 19:16

  4. ΓΕΩΡΓΙΑ

    Καλα Χριστουγεννα με υγεια αγαπη και ειρηνη φιλε μου…………

    23/12/2008 στο 19:55

  5. sugar

    Καλα Χριστουγεννα Αιολακο …ευχομαι να περασεις τα πιο ομορφα Χριστουγεννα με αυτους που αγαπας οτι κι αν κανεις!!υγεια αγαπη και ειρηνη….θετικη σκεψη και χαμογελα….φωτα….ζεστασια και αισιοδοξια!!

    23/12/2008 στο 20:04

  6. close in living

    …καλές γιορτές καλέ μου φίλε, και η αύρα του Ολυμπου να είναι ακόμη πιό δυνατή!!…ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ:))))))))))))))

    23/12/2008 στο 20:07

  7. sonia

    Ευχομαι και στους δυο σας, φετος τα Χριστουγεννα…ολες οι ομορφες σκψεις σας, να υλοποιηθουν! Κι επειδη ποτε δε θελει κοπο…αλλα μονο τροπο…ειμαι σιγουρη οτι θα συμβει! Να τα περασετε πολυ πολυ ομορφα!!!!!!!!

    23/12/2008 στο 20:15

  8. Maria

    Καλές Γιορτές Αιολε… ευχομαι η Γεννηση του Χριστούλη να σημάνει σε όλους μας γεννηση Αγάπης, Υγείας, Ειρήνης,Ανθρωπιάς, περισσότερες εικόνες απο τα ερεθίσματα που θα νιώσουμε στο περιβάλλον που είμαστε κι αν έχουμε μια μηχανη να αποτυπώσουμε, τις καλύτερες εικόνες.. και δη εσύ που με το φακό σου μπορείς να μας ταξιδέψεις μακριά !!!

    23/12/2008 στο 20:42

  9. iannis

    Καλα Χριστουγεννα Αιολε….σε σενα και στην οικογενεια σου!!!!Διωξε ολες τις ασχημες σκεψεις σου…κρατα μονο τις ευχαριστες….ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ!!!!!

    23/12/2008 στο 21:47

Σχολιάστε

