Για τα ταξίδια των ανέμων…

Προς παρηγοριά των υπολοίπων … :)

Επειδή βλέπω ένα κύμα αλλαγής φωτογραφιών προφίλ, αλλά και ενός γενικότερου προβληματισμού, για την επίδραση του χρόνου πάνω μας, σας παραθέτω δύο δικές μου. Τραβηγμένες ακριβώς 20 χρόνια πριν, την εποχή που ήμουν στρατευμένο νιάτο. Τα συμπεράσματα δικά σας…🙂
Έτσι, προς … παρηγοριά των υπολοίπων της παρέας, χεχε
 
 
 

        

                                      ΠΡΙΝ                                                                         ΜΕΤΑ

                                                  ΧΑΧΑΧΑΧΑ !

 
 

25 responses

  1. survivor

    Φίλε μου, η διαφορά που βλέπω είναι πως έχεις αφήσει τώρα….φαρδιά χωρίστρα!!!!Και έβαψες και το μαλλί άσπρο για να είναι πιο…σοφιστικέ!!!!!Κατά τα άλλα, όλα ίδια έτσι δεν ειναι;;;;;Καλό μεσημέρι φίλε μου…..

    05/01/2009 στο 12:35

  2. katabran

    λουφα και παραλλαγη Αιολε!ωραιο βλεμμα στη μεση απ τις βρουβες!!!

    05/01/2009 στο 12:47

  3. iannis

    Φιλε Αιολε…και συ κρισης ταυτοτητας;Μια απο τα ιδια!!!!Και γω χθες αυτο εκανα…Νεο αλμπουμ που το ονομασα…"Περασμενα μεγαλεια"χε χε …Εκει να δεις διαφορα!!!Δεν πειραζει φιλε….Την υγεια μας να εχουμε!!!!Μεγαλωσαμε….αλλα ζησαμε την καθε στιγμη ομως!!!!

    05/01/2009 στο 12:56

  4. sonia

    ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!! Εμενα αυτα μου αρεσουν! Μπορει να περναω ενα μικρο σοκ στην αρχη…αλλα πεθαινω για περασμενα μεγαλεια!!!!Τι να πειραξει βρε Γιαννη μου…το μονο που πειραζει ειναι οτι δεν εχω σκανερ να συμμετεχω! Που θα παει…

    05/01/2009 στο 13:13

  5. Aeolos

    Φίλε Γιάννη, καμμία απολύτως κρίση ταυτότητας. Έχω μάθει να συμβιβάζομαι με το χρόνο, εδώ και πολύ καιρό. Και να δέχομαι τα σημάδια του, σαν παράσημα της Ζωής. Απλά, διασκεδάζω το όλο ζήτημα … :))

    05/01/2009 στο 13:25

  6. sugar

    δεν ξερω τι λετε εσεις για περασμενα μεγαλεια…..αλλα εμενα μου αρεσεις οπως εισαι τωρα……!!! καλε τι παθατε ολοι σας??τι κριση ειναι αυτη που σας επιασε….μηπως το 09 σας πηρε τα μυαλα??? μια χαρα παληκαρια ειστε…!!

    05/01/2009 στο 13:26

  7. ......................

    Ειχες και εσυ μαλλια καποτε βλεπω !!!!!!!!!!Δυστυχως οι δικες μου φωτο απο το ’21 , εχουν λογοκριθει , ηταν αναρμοστες για την εποχη τους και τις καψανε στην πυρα .

    05/01/2009 στο 13:58

  8. EL NIONIO

    Και τώρα στρατευμένο νειάτο είσαι!Τρέχα νέεεεουουους!

    05/01/2009 στο 14:23

  9. Άνιμα

    Kαλέ!!! Να βάλω κι εγώ μια φωτογραφία μου πριν 19 χρόνια??? Χιχιχιχιχι!!!!! Εκεί να δείτε μεγαλεία!!!! Εκεί να δείτε φράπα μάγουλο και νιάτο!!!! 1 έτους!!!! Αλλά μοιάζω με αγοράκι…. Τα γονίδια του μπαμπά μου φταίνε…😦

    05/01/2009 στο 14:59

  10. ποκαχόντας

    εκτος απο οτι απεκτησες το ΕΛ.ΑΙΟΛΟΣ..ιδια φατσουλα εχεις ακομα….

    06/01/2009 στο 02:47

  11. Jen

    Ίδιος έχεις παραμείνει…το ότι επέλεξες να αλλάξεις θέση στη χωρίστρα δε λέει απολύτως τίποτα!Εγώ ξέρεις πόσο συχνά αλλάζω τα μαλλιά μου???:-)))

    06/01/2009 στο 06:56

  12. Aeolos

    Καλά, έχω το γνώθι σαυτόν. Ίδιος δεν είμαι. Εξάλλου, δεν πάω για γαμπρός, έκλεισα…🙂 Σας ξαναλέω όμως, ότι τα σημάδια του χρόνου, είναι παράσημα για τους ανθρώπους.Τζένη, εγώ προτίμησα τη μόνιμη αλλαγή κώμης …🙂

    06/01/2009 στο 10:14

  13. sonia

    …και την αλλαγη ενδυσης!!!! Κατα τα αλλα…ακου και κανεναν ανθρωπο! Ιδιος εισαι!!! Οσο για τα παρασημα…συμφωνω.Δε θα τα αλλαζα με τιποτα…κι ας μην ειναι ολα απο ομορφες στιγμες…

    06/01/2009 στο 10:24

  14. Aeolos

    Πρόσθεσα και μία σημερινή, έτσι για μια πιο σφαιρική ματιά, χαχαχα !Θα πρέπει να ξέρετε πάντως, ότι είμαι πολύ αυτοσαρκαστικός τύπος…. :))

    06/01/2009 στο 11:30

  15. sonia

    Το καταλαβαμε!Συγνωμη κυριε…αλλα η τελευταια φωτογραφια,εχει σχεση με το μελλον και οχι με το παρον! (εκτος αν πριν τη συναντηση ειχες κανει Lifting!)Σε αδικει!!!!!!!

    06/01/2009 στο 11:38

  16. Αντωνία

    Το κυριότερο είναι ότι το βλέμμα (δηλαδή το μέσα μας) μένει πάντα ίδιο !!!!!Όταν τα σημάδια του χρόνου εξαργυρώνονται με πλούτη του πνεύματος και της ψυχής τότε είναι πάντα καλοδεχούμενα.Αλλοίμονο όταν δεν έχουν αντίκρυσμα, σαν ακάλυπτες επιταγές !!!!!!

    06/01/2009 στο 12:06

  17. iannis

    A!!!ρε Αιολε!!!Μαλλον μας δουλευεις…….Ιδιος και απαραλλαχτος ρε φιλε…Ουτε γραμμαριο παραπανω!!!!!Και απο προσωπο!!!!ΤΣΙΤΑ!!!!(Τον πλαστικο σου θα ηθελα να μου πεις!!!!!αν εχεις κανει πλαστικη βεβαιως…βεβαιως…)Τωρα για τα μαλλια…..Σιγα μη ασχοληθουμε με τριχες!!!!

    06/01/2009 στο 12:38

  18. ποκαχόντας

    πριν ωραιος βεβαιως-βεβαιως…….μετα πολυ γοητευτικος κ αρρε νωπος θα ελεγα βεβαιως-βεβαιως…

    06/01/2009 στο 12:45

  19. Maria

    Πριν νεαρός , όμορφος, αρρενωπός… Μετά εξακολουθείς να είσαι γοητευτικός, αρρενωπός και με το ίδιο βλέμμαΤρόπο δεν αλλάζουνε τα ματια που κοιτάνε και εννοω τα μάτια της ψυχής που καθρεπτίζονται στο βλέμμα σου!!!!!Οπως και να έχει και τότε και τώρα είσαι μια χαρά!!!!

    08/01/2009 στο 16:51

  20. close in living

    …καλησπερίζω την νεότητα της ψυχής και την ωριμότητα του μυαλού!:))

    08/01/2009 στο 17:28

  21. ποκαχόντας

    τελικα παρατηρω αιολε οτι κ στο πριν κ στο μετα την ιδια ποζα εχεις…χαχαχαχααλλα κ η αδυναμια στα λουλουδια….πως φαινετε….βεβαιως-βεβαιως

    08/01/2009 στο 17:36

  22. sonia

    …και μετα το στρατο…γνωρισε το Κοριτσι του…και μαλλον κατι ηπιαν και οι δυο και εμειναν για παντα σε εκεινη την ηλικια!!!!!!! (δεν εξηγηται αλλιως!!!!!)

    08/01/2009 στο 19:17

  23. Αλέξανδρος

    ο άνθρωπος γερνάει στην ψυχή και στο μυαλό… κι αυτά δεν φωτογραφίζονται άμεσα

    08/01/2009 στο 19:42

  24. Aeolos

    Να είστε καλά φίλοι… Το παιδί να μη χαθεί ,από μέσα μας. Τα άλλα …Καλή μου Σόνια, με το κορίτσι μου είμασταν μαζί από πριν το στρατό. Από τα ΤΕΙ…

    08/01/2009 στο 20:43

  25. sonia

    E! Απο τοτε Αιολακο! Κατι συνεβαινε!!!(χιχιχιχιχι) Καληνυχτααααα!!!!!!

    08/01/2009 στο 20:46

Σχολιάστε

