Για τα ταξίδια των ανέμων…

Καλώς σας βρίσκω !!!

Άρτι αφιχθείς εξ … ‘Αρτης ! Για την ακρίβεια, εκ των Τζουμέρκων της Άρτης. Φόρτισαν για τα καλά οι μπαταρίες. Γέμισε το μυαλό εικόνες και τα πνευμόνια οξυγόνο.
Για τις εμπειρίες όμως, καθώς και λεπτομέρειες από το χώρο της καρδιάς μου, θα ακολουθήσουν εκτενέστερα αφιερώματα. Προς το παρόν, σας κομίζω ό,τι πιο όμορφο φέρει η ψυχή, από την αγνή ομορφιά της Φύσης. Καλό υπόλοιπο διακοπών για όσους έχουν και καλά … κρασιά για τους υπόλοιπους  :))
 
 

19 responses

  1. PENNY

    καλως μας ηρθες φιλε μου!!! αχ καλα κρασια δεν θα πει τπτ!!! και κρασια και κανενα ουισκακι να αντεξουμε την εξεταστικη!!!χαχαχαχαπεριμενουμε φωτο ε??? :))))))))))υ.γ: φανταστικη και αυτη!!!σαν τον καθαρο αερα στην φυση δεν εχει!!!…να μην ειχε και ζουζουνια καλα θα ηταν!χιχιχιχιφιλακιααααα!!!

    26/08/2009 στο 17:46

  2. ποκαχόντας

    σιδερο να βαλουμε;;;;καλως ορισες καλο φθινοπωρο να εχουμε αλλα γυρισες σε καμενη γη φιλε μου καλυτερα να καθοσουν εκει πανωτουλαχιστον θα ειχες οξυγονο …..και θα χαιροσουν το ΠΡΑΣΙΝΟ..εδω αν δεις λιγο πρασινο πες μου που ειναι να παω να το [καψω κι αυτο]τεσπα ……καλα κρασα λοιπον για την αττικη!!!!

    26/08/2009 στο 17:54

  3. maria

    καλως επεστρεψες φιλε Αιολε….!!!!!! :))να πουμε λοιπον καλο χειμωνα τωρα ε??? :))))περιμενουμε με ανυπομωνησια τις υπεροχες φωτο σου!!!!!!!καλο βραδυ να εχεις…..

    26/08/2009 στο 18:25

  4. Thanasis-

    Καλώς όρισες απ’τα Τζουμέρκα Αίολε…

    26/08/2009 στο 19:56

  5. Aeolos

    Nα είστε καλά φίλοι μου. Όμορφα ήταν. Και ναι Τόμμυ, τώρα πλέον, βάζουμε σίδερο … :))Επιφυλάσομαι για πλούσιο υλικό. Καλό φθινόπωρο !!!

    27/08/2009 στο 15:42

  6. iannis

    Καλως ηρθες…φιλε Αιολε!!

    27/08/2009 στο 15:49

  7. Jen

    Καλώς τοοον!:-)Είμαι σίγουρη πως περάσατε τέλεια…και πολύ χαίρομαι!Εγώ θα πιω τα κρασιά με μεγάλη προθυμία και θα περιμένω τα αφιερώματα για να πάρω τζούρα από Τζουμέρκα:-))

    27/08/2009 στο 16:09

  8. sugar

    Μπρε καλως τον :))γεμισες με χρωματα και αρωματα……!!νασαι καλα Αιολακο και του χρονου !!εγω εχω και συνεχεια….μια και δεν εχουν σταματησει ακομα οι συντομες για φερος εξορμησεις μου…..αρτι αφιχθεισα απο Αργοσαρωνικο….!!περιμενω υλικο…:)) και ξερω πως θαναι εκπληκτικο…!!

    27/08/2009 στο 16:32

  9. katabran

    οντως ειναι η εποχη του τρυγου γλυκε μοας φωτογραφε!αρα προτιμω το …καλα κρασια!καλως ηρθες:)

    27/08/2009 στο 17:01

  10. Αλέξανδρος

    καλώς ήρθες και καλή συνέχεια

    27/08/2009 στο 17:13

  11. Άνιμα

    Καλώς ήρθες Αιολάκο!! Η φωτογραφία υπέροχη… ένδειξη ότι ρουφήξατε ποοοολύ καθαρό αέρα… Περιμένω και τα φωτογραφικά άλμπουμ!!🙂

    27/08/2009 στο 17:18

  12. Αγριάδα

    Καλώς τον… Τι διαύγια η φωτογραφία!!! Ετσι να ‘ναι και τα μυαλά μας…

    27/08/2009 στο 17:18

  13. Τσουκνιδιτσα

    καλως τον!!!

    27/08/2009 στο 22:49

  14. Υπήρξα

    Υπόλοιπο διακοπων τελος..μαζί με τα δέντρα στο υπολοιπο Αττικήςθα αρκεστώ στο υπόλοιπο του καλού κρασιου που απέμεινε απο πέρσυ στον πάτο του βαρελιού.Αδημονώ να περιπλανηθώ στα Τζουμέρκα(δεν έχω πάει) μέσα απ τις καταπληκτικές, πάντα. φωτογραφίες σου.Καλώς ήλθες Αίολε.

    28/08/2009 στο 06:54

  15. close in living

    Καλώς ήρθες, καλώς ήρθατε Ανεμε:)))Βάλε το σίδερο, και θα το πατήσουμε κιόλας!!!(τα λέω σε σένα για να τα ακούω εγώ…)Φιλιά πολλά σε όλους σας!!Παρεπιμπτόντως οι φωτό από την Δράμα ήταν καταπληκτικές!!!!!!!!!!Γ@μ@ την πόλη μου!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχα

    29/08/2009 στο 12:39

  16. survivor

    Καλώς ήρθες Αίολε! Χαίρομαι για σένα αφού κατάφερες να γεμίσεις τις μπαταρίες σου! Εγώ μάλλον με τις εφεδρικές θα βγάλω το Χειμώνα! Χαχα! Γι αυτό παίρνω …..το κρασάκι μου …….και του χρόνου με υγεία!

    29/08/2009 στο 22:05

  17. Aaylita

    Αυτές οι φωτογραφίες σου…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλωσήρθες, Αίολε!

    30/08/2009 στο 09:11

  18. ΕΛΕΝΗ

    Καλώς ήρθες και πάλι φίλε Σωτήρη!Μαζευόμαστε όλοι σιγά-σιγά βλέπω :))

    30/08/2009 στο 16:14

  19. Annyra

    Καλώς ήρθες συνοδοιπόρε.Να εισαι πάντα φωτεινός, δημιουργικός καλλιτέχνης, χαρούμενος.Μια υπέροχη εβδομάδα να ξημερώσει για όλους μαςΆννα

    30/08/2009 στο 18:40

Σχολιάστε

