Για τα ταξίδια των ανέμων…

Καλή χρονιά !

Αντί ατομικών ευχών -που φέτος έδωσα πολύ περιορισμένες…-, σας εύχομαι από εδώ μια ευτυχισμένη νέα χρονιά, γεμάτη χαμόγελα και Υγεία.
Κάποιοι διώχνουν την παλιά, με τη σκούπα και το φαράσι. Άλλοι, με όμορφες αναμνήσεις. Όπως και να έχει, μας έδωσε και χαρές και λύπες.
Εύχομαι η νέα, να είναι καλύτερη, για όλο τον κόσμο. Και για εικόνα, σας αφήνω τα Τζουμέρκα της Ψυχής μου, όπου ήμουν στις 27-28. Αλλά και της αποψινής πανσελλήνου …
‘Ερρωσθε και αγαλιάσθε !!!
 
 
 
 
       
 

6 responses

  1. Ντόρα

    Καλη χρονια Αιολε μου..ευχομαι το νεο ετος να φερει υγεια αγαπη και πολυ πολυ χαρα σε σενα και στην οικογενεια σου!Ομορφες εικονες απο τη εξορμηση σου νασαι καλα να ξαναπας!Η πανσεληνος δεν το συζηταμε..υπεροχη.Οταν την ειδα σημερα με μαγεψε..καλεσα τον αντρα μου κατευθειαν να την βγαλει φωτο αλλα δεν βγηκε τοσο ομορφη οσο την εβγαλες εσυ!Μπραβο !!!!Υπεροχο..δεν χορταινω να κοιτω!Καλη χρονια φιλοι μου!!!!!

    31/12/2009 στο 21:21

  2. Georgia

    Καλη χρονια φιλαρακι..οσες ευχες αυθορμητα οι αλλοι θα σου πουνε εγω απλα σου ευχομαι αληθινες να βγουνε…Μερες που δεχεσαι ευχες δεξου κ μια απο μεναΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ .ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ….ΓΙΑ ΣΕΝΑ Κ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ….ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ Κ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!

    31/12/2009 στο 21:38

  3. Mάριος

    χαχαχαχα……….θα σεληνιαστουμε όλοι με τετοια πανσεληνο, λυάνθρωποι θα γίνουμε!!!!Τέλος πάντων, πλάκα έκανα φυσικά. Χρόνια πολλά, καλή χρονιά.Οτι σου ρθει να είναι όμορφο.

    01/01/2010 στο 10:08

  4. Annyra

    Μια ευτυχισμένη χρονιά να είναι το 2010 για εσένα και την οικογένειά σου φίλε Αίολε.Εύχομαι να είναι γεμάτη από υγεία, δημιουργική πρόοδο, χαρά για όλους σας. Ακόμα φίλε Αίολε, η καλλιτεχνική εσώτερη ματιά σου να αυξηθεί όσο γίνεται περισσότερο και αυτός ο χρόνος μαζί με τους πάρα πολλούς άλλους που θα έρθουν να σε ανεβάσουν στα υψηλότερα βάθρα της φωτογραφικής τέχνης γιατί πράγματι το αξίζεις.Να είσαι πάντα φωτεινός, χαρούμενος, δημιουργικός, δυνατός.Άννα

    01/01/2010 στο 10:21

  5. ΕΛΕΝΗ

    Καλή χρονιά φωτογράφε μου!Να χαίρεσαι την όμορφη οικογενεια σου και να συνεχίσεις να είσαι τόσο Άνθρωπος και την νέα χρονιά :))Υ.Γ. Την χθεσινή πανσέληνο την απόλαυσα και εγώ με το νέο μου τηλεσκόπιο😉

    01/01/2010 στο 15:28

  6. ποκαχόντας

    πως να αγγαλιασει ο λυκος την πανσεληνο;;;οεοεχω μισο δευτερο εδω μεσα κι αρχισα να μεταμορφωνομαιβγαζω τριχες …o mon die!!!!καλη χρονια χρονια καλαγεια σας κ αντιοφςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςουυυυυυυυυυυυυυυ!!!!

    01/01/2010 στο 17:47

Σχολιάστε

