Για τα ταξίδια των ανέμων…

Άνοιξη…

Ίσως, η ομορφότερη εποχή του χρόνου. Η αναγέννηση της Φύσης και της Ζωής. Δεν είναι τυχαίο, ότι οι αρχαίοι ημών, τοποθετούσαν την αρχή του έτους στην εαρινή ισημερία – στις 21 Μαρτίου . Και οι Ρωμαίοι με τη σειρά τους, δημιούργησαν το δικό τους ημερολόγιο, με έναρξη το Μάρτιο, το όνομα του οποίου, προέρχεται από το θεό Άρη (Mars).
Είναι η εποχή, που μας γεμίζει ελπίδα. Μας παρακινεί να βγούμε έξω και να στροβιλιστούμε στα λιβάδια, κοιτώντας ψηλά, στο γαλάζιο.
Παράλληλα, ανήρτησα κι ένα άλμπουμ φωτογραφιών, με εικόνες από πανέμορφες ανεμώνες. Λουλούδια του αγρού και όχι μόνο. Το αφιερώνω, στη φίλη Survivor που το είχα υποσχεθεί…
Θα ακολουθήσει βεβαίως, κι άλλο άλμπουμ, με εικόνες της Άνοιξης γενικότερα…
Καλή Άνοιξη λοιπόν !!!
 
 
 
 
ΥΓ: Στο μπαρμπα – Βαγγέλη, που μας άφησε ακριβώς πριν 17 χρόνια…

12 responses

  1. Άνιμα

    Καλή Άνοιξη καλέ μου Αίολε!!! Καιρός για στροβιλίσματα…!!! Εγώ πειράζει που ονειρεύομαι από τώρα το καλοκαίρι???🙂

    01/03/2010 στο 13:39

  2. ΓΕΩΡΓΙΑ

    το αλμπουμ… δεν μπορω να το δω….αλλα αν κρινω απο την παραπανω φωτογραφια….θαναι πανεμορφο.καλο μηνα Σωτηρη……

    01/03/2010 στο 14:42

  3. Αλέξανδρος

    ΚΑΛΉ ΆΝΟΙΞΗ …. ΚΑΙ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΑΡΤΗ ….ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

    01/03/2010 στο 15:04

  4. Ντόρα

    Καλο μηνα Σωτηρη μου..ομορφη εποχη η ανοιξη..μου αρεσει γιατι με προετοιμαζει να δεχτω το καλοκαιρι που λατρευω!!

    01/03/2010 στο 15:35

  5. Υπήρξα

    Κάποτε τον ερχομό της μου τον θύμιζε η κοκκινόλευκη κλωστίτσα δεμένη στον καρπό μου.Σήμερα ακολούθησα τις ανθισμένες ανεμώνες σου και τις ισόποσες δόσεις μελανχολίας και νωθροτητας στη διαθεσή μου.Ηρθε λοιπόν?Να αρχίσω να παρακολουθώ τους βολβούς μου να βγαίνουν αργά νωχελικά στο φως .Ν`ανοίξω κι εγω μέσα μου.. να βρω την πρώτη άνοιξη.Εμπρός..Mars!Καλό μήνα να`χουμε!

    01/03/2010 στο 15:55

  6. Αγριάδα

    Πανεμορφο το άλμπουμ! Τι καλά που όλοι αφιερώνεται τις αναρτήσεις σας στην Ανοιξη!

    01/03/2010 στο 16:32

  7. Thanasis-

    Μια όμορφη και ανανεωτική άνοιξη να έχεις Σωτήρη…..

    01/03/2010 στο 17:35

  8. Τσουκνιδιτσα

    καλο μήνα… καλή ανοιξη!!!

    01/03/2010 στο 20:09

  9. Achilleas

    Καλή Άνοιξη Αίολε, με την φωτογραφία σου πετάχτηκα μέχρι τον Μάϊο και γύρισα : )

    01/03/2010 στο 21:25

  10. Vasso

    KAΛΟ Σου ΜΗΝΑ….. Αίολεγεμάτο χρώματα κι αρώματα…

    02/03/2010 στο 07:04

  11. Bio-Μπαξές

    02/03/2010 στο 07:37

  12. Georgia

    ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ!! καλο μηνα φιλαρακι!!http://www.youtube.com/watch?v=6K-kD0UJa9s

    02/03/2010 στο 09:35

Σχολιάστε

