Για τα ταξίδια των ανέμων…

Πανσπεϊσική συστράτευση !…

Ωραία !… Τέλειωσαν λοιπόν οι διακοπές. Επιστρέψαμε στις βάσεις μας, με φορτισμένες ελπίζω τις μπαταρίες – οι δικές μου είναι πάντως. Οι διαρροές όμως που είχαν αρχίσει από πριν, συνεχίζουν με αμείωτο ρυθμό. Και ας μην αυταπατώμεθα, την έκαναν όλοι, για το φατσοβιβλίο. Στο οποίο μεν συμμετέχω, αλλά δεν τρελλαίνομαι κιόλας. Το θεωρούσα και το θεωρώ απρόσωπο και αυτοματοποιημένο, σε βαθμό κακουργήματος.
Ακούω από δω κι από κει, ότι το Spaces βάλεται και εκ των έσω, μιας και δεν υπάρχει ιδιαίτερη διάθεση για να υποστηριχθεί, ιδιαίτερα μετά την τελευταία αλλαγή στη μορφή του. Προσωπικά πιστεύω όμως, ότι οι παρέες δημιουργούνται από τους ανθρώπους και όχι από τις εικονικές ιντερνετικές διαδικασίες. Μπορεί να υποβοηθούνται από αυτές, αλλά το βασικό συστατικό τους, είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι.
Κλείνω τρία χρόνια εδώ μέσα και νιώθω τυχερός, για ό,τι απεκόμισα. Υπήρξαν πολλές όμορφες και μερικές "ατυχείς" στιγμές, όλες τους, μέρος του γίγνεσθαι των διαπροσωπικών σχέσεων. Το απόσταγμα όμως της παραμονής μου εδώ, είναι πραγματικά θετικό, μιας και κατάφερα να ανταλλάξω απόψεις, να μάθω, να διδαχθώ, αλλά και να γνωριστώ από κοντά, με ανθρώπους που πραγματικά άξιζαν.
Δε θέλω να δεχτώ λοιπόν, ότι το παράξενο αυτό τραίνο, φτάνει στον τερματικό του σταθμό. Πιστεύω, ότι έχει να κάνει πολλές ακόμη διαδρομές. Και τουλάχιστον εγώ προσωπικά, θα είμαι εντός του. Αν θέλετε, ακολουθείτε…
Ας συνεχίσουμε το ταξίδι, όλοι μαζί !!! … 
 
 

16 responses

  1. iannis

    Καλησπερα Αιολε…Πολυ σωστα τα λες!!και γω πιστευω οτι στα 2 χρονια που ειναι στο σπασοχωρι περασ και ομορφα…και ανθρωπους γνωρισα που εκτιμω αφανταστα αλλα και στεναχωριες πηρα..Εφυγα…για λιγο..αλλα δεν αντεξα να μην ξαναγυρισω..δεν θεωρω οτι με τις νεες αλλαγες που εκαναν μας δυσκολεψα.Θεμα συνηθειας ειναι.Θα ειμαστε λοιπον συνεπιβατες λοιπον..Θα τα λεμε!!Καλο βραδυ!!

    08/09/2010 στο 21:33

  2. Τσουκνιδιτσα

    τι πρωτοβουλίες ειναι αυτές λεβέντη μου;;;Βρε μπας κι ορέγεσαι τιποτα προεδριλίκια;;;Χαχαχαχα!!!Κι εγω μαζι… Φιλια και καλό βραδυ!!!

    08/09/2010 στο 21:45

  3. ΕΡΙΦΥΛΗ

    "Και ας μην αυταπατώμεθα, την έκαναν όλοι, για το φατσοβιβλίο."ε όχι κι όλοι..🙂

    08/09/2010 στο 23:06

  4. Αγριάδα

    Μέεεραααα…..

    09/09/2010 στο 06:06

  5. Georgia

    Καλημερα σε ολους…. ισως με μια μικρη προσπαθεια απο ολους να ξαναζωντανεψει η γειτονια και παλι..το ευχομαι….μια ομορφη συνεχεια ευχομαι σε ολους …..!!!

    09/09/2010 στο 09:31

  6. Aeolos

    Καλημέρα στα φιλαράκια μου ! Χαίρομαι που χαίρεστε με τη χαρά μου ! χαχαχα ! Φίλε Γιάννη, εμείς ούτε ή άλλως … οψόμεθα 🙂 Τσουκνιδίτσα μου, το αυτό ! Και δε βλέπω προεδριλίκια. Ούτε τσιγαρλίκια … :ΡΤα σιβυλλικά σχόλια των δύο Κυριών, μου άρεσαν πολύ πάντως… :))

    09/09/2010 στο 09:34

  7. Αρωμα

    Καλημερα Αιολε!!μεσα σε αυτο το χωρο γνωρισα και δεθηκα με φιλους ποιοτητας!αποχωρισα καποια στιγμη για προσωπικους μου λογους με μεγαλη μου λυπη…ηταν πως να στο πω…σαν ενα κομματι μου να πεθαινε τοτε…Πριν 4 μηνες περιπου θελησα να τους ξαναβρω,βρηκα τους περισσοτερους βρηκα και νεους υπεροχους…εισαι ενας απο αυτους και σε ευχαριστω!

    09/09/2010 στο 10:44

  8. Αρωμα

    ετσι λοιπον ολοι ξανα μαζι εδω να ξεκινησουμε…να ξενυχτησουμε ,να ονειρευτουμε ,να προβληματιστουμε!http://www.youtube.com/watch?v=-F99CXqXkYwΜια ομορφη μερα σε ολους μας με την ελπιδα να ζωντανεψουμε αυτο το χωρο που ολοι αγαπησαμε!!!!!!!!!

    09/09/2010 στο 10:47

  9. Αλέξανδρος

    Αιολε κι εγω χαιρομαι που χαιρεσαι, που χαιρονται με τη χαρα σου!!!!! Μια που χρονιζω συντομα, ανοιξα και απο κει, ομως δεν εχω το ιδιο κεφι να ξαψω η να μαθω… Μαλλον σα πινακιδα δειχνει προς τα εδω… Εν τελει δεν εχει σημασια το πως, αλλα το αν θελουμε επικοινωνια… Και αν θελουμε αληθινη η εικονικη που ειναι πιο απροσωπη (γνωστες οι ενστασεις μου)…

    09/09/2010 στο 11:43

  10. Aeolos

    Γεωργία και Αλέξανδρε, σας γνωρίζω από κοντά και σας έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία, το ξέρετε αυτό. Είστε από εκείνο το κέρδος που λέγαμε… Ελπίδα μου, εσύ πάλι, είσαι ένα ιδιαίτερο καινούριο "κέρδος". Μαζί, λοιπόν …

    09/09/2010 στο 16:30

  11. Αλήτισσα

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ, ΝΕΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥΤΗ (ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ Ή ΟΧΙ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ) ΔΗΛΩΝΩ ΠΑΡΟΥΣΑ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΦΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    09/09/2010 στο 19:00

  12. sugar

    καλημερα Αιολακο….καλως ηρθες με γεματες τις μπαταριες σου…τις γεμιζω και γω μιας και βρεθηκα σε ενα υπεροχονησακι στην Σεριφο…απ οπου και μπηκα για λιγο…εδω το καλοκαιρι καλα κραταει….!!!

    10/09/2010 στο 09:04

  13. sugar

    παρατηρησα και γω τις διαρροες….μετα λυπης μου φυσικα ….γιατι ηταν μια ομορφη γειτονια ….ευχομαι να βρεθουμεπαλι….διαδυκτιακα η μη…δεν εχει σημασια!!

    10/09/2010 στο 09:05

  14. sugar

    το ρεζουμε ειναι οτι υπαρχουν αξιολογες μορφες που αγγιξαν με τον γραπτο τους λογο καποιες χορδες μου…! ευελπιστω στην συνεχεια λοιπον!!! νασαι καλα!!!

    10/09/2010 στο 09:07

  15. Aeolos

    Zαχαρίτσα μου, η ευκαιρία είναι μπροστά μας. Με λίγα λόγια, ας συνεχίσουμε αυτή την όμορφη παρέα…🙂

    10/09/2010 στο 09:27

  16. Thanasis-

    Πειράζει να πατάμε και στα δυό; Όλοι οι…."κολοσοί" σε δύο μεριές πατάνε!!!(αφού δυο ποδάρια έχουμε..)

    26/09/2010 στο 12:04

Σχολιάστε

