Για τα ταξίδια των ανέμων…

Το φθινόπωρο θα φέρει χειμώνα στα Spaces ?

Ξεκίνησα το όμορφο ταξίδι στη γειτονιά των Spaces, ακριβώς πριν 3 χρόνια. Θυμάμαι, μου είχε κάνει εντύπωση, η κινητικότητα στους χώρους.
Όπως και η διαφορετικότητα και η ποικιλομορφία των απόψεων, αλλά και των καταχωρήσεων. Θα ήμουν ψεύτης, αν ισχυριζόμουν ότι δεν "πήρα", από όλο αυτό το όμορφο αλισβερίσι ιδεών. Με τις όποιες διαφωνίες ή αντιπαραθέσεις.
Και το κυριώτερο, από τις δια ζώσης γνωριμίες, με αξιόλογους ανθρώπους. Και την προσωποιποίηση των ιδεών τους, μέσα από τις όμορφες παρέες που δημιουργήθηκαν.
Τι γίνεται λοιπόν τώρα ? Οι διαρροές που είχαν ξεκινήσει εδώ και κανένα χρόνο, απ’ ότι φαίνεται πήραν τη μορφή χιονοστιβάδας. Και οι χώροι άδειασαν. Το ίδιο και η γειτονιά, που έσφυζε από ζωή. Κι ενώ ήθελα τόσο πολύ να μοιράζομαι τις εικόνες του φακού μου, αλλά και κάποιες ιδέες και προβληματισμούς, έχω αρχίσει και το κάνω με όλο και πιο βαρειά καρδιά.
Θα συνεχίσω όμως να το κάνω. Και να βρίσκομαι στη γειτονιά. Σε πείσμα των νέων συνθηκών. Ελπίζω, να ζωντανέψει και η γειτονιά. Και να εμπλουτιστεί με νέο αίμα. Αλλά και αυτό να μη γίνει, θα είμαι εδώ…
ΥΓ: Ξέρω, το φατσοβιβλίο είναι πιο δελεαστικό -περνώ και από εκεί…-, αλλά είναι πάντα απρόσωπο. Και οπωσδήποτε, δεν είναι Spaces… 

18 responses

  1. Αλήτισσα

    Καλησπέρα Σωτήρη μου, το διάβασα το ξαναδιάβασα και είπα να απαντήσω, λοιπόν φίλε μου όσο ο ένας περιμένει από τον άλλο να σηκώσει το κουλό του και να γράψει ένα καλημέρα, καλησπέρα, επειδή ο άλλος δεν του έγραψε και θυμάται μόνο περιχαρής, γενέθλεια ή γιορτές, όσο τα γκομενιλίκια, τα ψέμματα, οι τάχα δήθεν ίντριγκες που κάνει ο καθένας μαζί με τα πηγαδάκια και τις λυκοφιλίες χίλιες φορές να έρθει οχι χειμώνας καταχνιά….

    23/09/2010 στο 10:05

  2. Αρωμα

    Τα ιδια συναισθηματα εχω και εγω Αιολακο….το σκεφτομουν πολυ να μην συνεχισω…ομως οχι θα το παλαιψω …ξερεις κατι?για μενα για σενα για καποια υπεροχα ατομα που ειχα απο παλια φιλους που με καποιες αξιες που εχουν μου εδιναν θαρρος και ελπιδα πως υπαρχουν ολα αυτα τα ομορφα που μας αξιωνουν να λεγομαστε ανθρωποι…

    23/09/2010 στο 10:05

  3. Αλήτισσα

    …υπάρχουν βέβαια και οι πιο όμορφες πλευρές ανθρώπων που θέλουν να δώσουν ένα κάτι βρε αδερφέ… αλλά που να το δώσουν? δεν το βλέπεις και μόνος σου??? τι αναρωτιέσαι λοιπόν συνέχεια? Εσύ νιώθεις καλά με αυτό που κάνεις? Συνέχισε να το κάνεις, όποιος θέλει ακολουθεί όποιος όχι να πάει στο καλο.Φιλιά Σωτήρη.

    23/09/2010 στο 10:09

  4. Αλήτισσα

    Πες τα ρε φιλενάδα γιατί νομίζω πως μιλάω μόνη μουη…..

    23/09/2010 στο 10:10

  5. Αρωμα

    και οχι χειμωνας δεν θα ερθει…θα το δεις…θεμα χρονου ειναι…εχεις πεισμα εχω πεισμα…ααα εγω εχω βγαλει ακομα και μαστιγια …ρωτα το ντοριτακι τι τραβαει…ετσι λοιπον ολοι μαζι καποια στιγμη συντομα θα ειμαστε και παλι εδω….

    23/09/2010 στο 10:11

  6. Αρωμα

    λιγες ακομα διακοπουλες για μενα??εεε τι λες??δεν ειχαμε πει πως οι καλυτερες διακοπες ειναι Σεπτεμβρη…εεεε οχι αλλα να λεμε και αλλα να κανουμε…φιλια πολλα καλε μου…σε λιγες μερες παλι εδω κοντα ολοι μαζι….

    23/09/2010 στο 10:15

  7. Αλήτισσα

    Ακόμα διακοπές? Έλενα?? Κοιμήθηκαν οι αρκούδες παιδί μου και εσύ ακόμα λιάζεσαι???Σωτήρη μου ευτυχώς που ανεβάζεις και κανά ιστολόγιο και ξέρουμε ότι είσαι καλά.Φιλιά!!!

    23/09/2010 στο 10:19

  8. thalia

    Αίολε αυτή τη διαπίστωση την έκανα και γω προ καιρούκαι κάποιοι με καθησύχασαν………Μακάρι να έπεσα έξω…αλλιώς θα με λυπήσει αν στερηθώ τις ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σας.Την Καλημέρα μου.

    23/09/2010 στο 11:06

  9. Αγριάδα

    Ολα φυσικά είναι βρε παιδιά. Ενας ζωντανος οργανισμος ειναι το space. Αλλοι φεύγουν άλλοι έρχονατι, άλλοι θα βαρεθούν άλλοι θα το ανακαλύψουν. Στέλνε μας εσύ Αίολε, τις όμορφες φωτογραφίες σου και όποιος θέλει ας καθίσει ή ας φύγει. Από υποχρέωση δεν θέλουμε κανέναν

    23/09/2010 στο 11:17

  10. Αλέξανδρος

    Μια καλησπερα στους φιλους! Δηλωνω απλα παρων, μια που φευγω για δουλεια… Ναι υπαρχει προβλημα… Ισως γραψω περισσοτερα καποια στιγμη στο χωρο μου… Κουραγιο… Μηπως οι αληθινες φιλιες σας δεν περνουν την ιδια κριση?

    23/09/2010 στο 12:11

  11. Thanasis-

    Πάλι με χρόνια με καιρούς,ίσως να επανακάμψουν….Άλλωστε ότι αρχίζει κάποτε τελειώνει σαν την ζωή…Καλό απόγευμα Σωτήρη…

    23/09/2010 στο 12:17

  12. demima

    το spaces έχει βελτιωθεί σημαντικά αλλά περνάει και αυτό την κρίση των ιστολογίων. οφείλω να αναγνωρίσω ότι εδώ μέσα υπήρχε ρομαντισμός και συναίσθημα ίσως και λόγω της σπάνιας συνάντησης και αλληλεπίδρασης σπουδαίων ανθρώπων. που όμως τους έφθειραν οι μικρότητες κάποιας μειοψηφίας. προσωπικά αδυνατώ να ξεχάσω όσα έχουν συμβεί… κρατώ όμως ακόμα τους ξεχωριστούς ανθρώπους που γνώρισα και που κρατώ ακόμα επαφή μαζί τους και τώρα και στο μέλλον αν θέλουν. λίγο είναι αυτό;

    23/09/2010 στο 13:12

  13. Aeolos

    Nά ‘μαι λοιπόν πάλι κι εγώ. Χαίρομαι, που υπάρχει ακόμη κινητικότητα. Κι επειδή πάντα ήμουν φύσει και θέση αισιόδοξος, προτιμώ να κρατήσω τα καλά της παρέας και να απεμπολήσω τα στραβά. Αυτό βέβαια, για τη διαδικτυακή γειτονιά. Γιατί στη διά ζώσης επικοινωνία, όσο βολικός είμαι, άλλο τόσο και απαιτητικός. Δε μου αρέσουν τα μπλεξίματα. Ποτέ δε μου άρεσαν… Ας προχωρήσουμε λοιπόν ! ΥΓ: Demima μου, η παρουσία σου ήταν σημαντική και ενδεικτική της δυναμικής των Spaces…

    23/09/2010 στο 18:31

  14. Angie

    Καλημέρα Σωτήρη μου,Είμαι από τις πρώτες που έφυγαν από τη γειτονιά των spaces όχι όμως για το φατσοβιβλίο όπως λες αλλά για άλλες πιο απρόσωπες γειτονιές. Θα μου πεις μα γιατί να αποζητώ την ανωνυμία από τη στιγμή που μέσα σε 2 χρόνια κατάφερα να αποκτήσω επικοινωνία και επαφή με ανθρώπους άλλοτε αξιόλογους και άλλοτε όχι. Βιώσα εντελώς προσωπικά τη δράση μου εδώ και τη χρησιμοποιήσα σαν ψυχοθεραπεία αν θυμάσαι.Όμως όπως όλα τα πράγματα έκανε κι αυτό τον κύκλο του.

    24/09/2010 στο 06:16

  15. Angie

    Ουπς… είμαι στο γραφείο και πρέπει να βγω … θα γυρίσω όμως να ολοκληρώσω τη σκέψη μουΝα έχεις μια όμορφη μέρα και συ και οι αναγνώστες σου!!!

    24/09/2010 στο 06:16

  16. don

    Ο ενας απ αυτους ξαναπερασε μετα απο πολυ καιρο απ το χανι και πινοντας το κρασι του αναπολουσε κεινη την παλια καλη παρεα με κεινους τους ανωνυμους που καπου μεσα του λαχταραγε να ξαναδει..Τραβηξε η ματια του εναν ταξιδευτη να πινει σκυφτος το κρασι του μοναχός.Γελασε, πηρε τη κανατα και το μαστραπα, εκλεισε τις ομορφες παλιες μνημες σ ενα καλο μερος στο μυαλο του και ρωτησε…-Ε πατριωτη κατα πουθεν πας?……

    24/09/2010 στο 06:29

  17. don

    Σ’ενα χανι βρεθηκαν τρεις ενας απο περα, ενας απο κει, ενας απ την αλλη!Ανταλλαξαν δειλα μια καλημερα -μονάχοι καθως ηταν ο καθενας στο τραπεζι του, τσουγκρισαν στη συνεχεια ενα μαστραπα κρασι, γελασαν κι εκλαψαν για οσα χαθηκαν και οσα κερδηθηκαν, κοιμηθηκαν ευτυχισμενοι και πεισμενοι πως δεν ειναι μοναχοι στον κοσμο! Θυμηθηκαν στα ονειρα τους οσα ομορφα εζησαν και το πρωϊ ξεκινησαν περνωντας ο καθενας κι αλλο δρομο…….

    24/09/2010 στο 06:30

Σχολιάστε

